Balsmoseskolen

Velkommen kære læser - til Balsmoseskolens hjemmeside

Balsmoseskolen har omkring 560 elever i alt fordelt på almen- og kompetenceområdet samt 120 ansatte. Skolen har en stærk kultur med samarbejde og især samarbejdet med forældre er i højsædet.

Vores børnesyn tager udgangspunkt i, at alle børn gør det godt, hvis de kan. Det stiller meget store krav til vores ansvar som professionelle i at være nysgerrige på det enkelte barn.

Det enkelte barn er afhængig af fællesskabet, og at vi alle er en del af hinandens læringsmiljø.

Vores ansvar består i, at alle børnene på skolen får en så god uddannelse som muligt. Alle parter i barnets skoleliv, agerer tandhjul i at få det til at lykkes.

Skolens SFO ligger på skolens område, og vi samarbejder med klub Sødalen, der ligger i kort afstand fra skolen.